VVD Soest/Soesterberg deelnemer bij de Auto-puzzel-toerrit 2019

Afgelopen dinsdag waren Peter van der Torre en Jasper van ’t Net aanwezig bij de Auto-puzzel-toerrit, dat georganiseerd werd door Fonds voor Soest. Tijdens deze tocht van circa 100 kilometer genoten onze bovengenoemde fractieleden van de mooiste plekken van Soest en omgeving.

De altijd bijzonder gezellige Gildefeesten - het grootste evenement van Soest- vinden dit jaar plaats van zaterdag 17 augustus tot en met maandag 26 augustus. Als speciale toevoeging aan het huidige programma was er op dinsdag 20 augustus een unieke foto-puzzel-toerrit georganiseerd met aansluitend een heerlijk diner bij ‘De Soester Duinen’.

Fonds voor Soest zet zich in voor lokale initiatieven die een bijdrage leveren aan een mooier, groener en socialer Soest en Soesterberg.

Fonds voor Soest is van en voor Soesters en bedoeld om kleinschalige projecten financiële steun te verlenen. Passende projecten dragen bij aan een betere leefomgeving, cultuur, onderwijs, gezondheid, natuur, sport of veiligheid. De nadruk ligt op actieve betrokkenheid van inwoners en onderlinge verbondenheid.