Salon van de wijsbegeerte gaat in gesprek met VVD'er Jasper van 't Net

Vrijdagavond 10 januari 2020 wordt in Artishock weer een Salon van de wijsbegeerte gehouden met als belangrijk thema onze invloed in de maatschappij.

Hoe kan ik bijdragen aan noodzakelijke veranderingen in de maatschappij? Welke strategieën zijn succesvol om grote maatschappelijke problemen, waarvan wij erkennen daar als burgers invloed op hebben, zoals klimaat, voedselproductie, machtsverschillen, tot een oplossing te brengen? Is klein beginnen voldoende? Moeten we de straat op? Burgerlijk ongehoorzaam worden?

Drie jonge lokale politici, Raymond Kramer (CDA), Dennis ter Beek (D66) en Jasper van ’t Net (VVD), worden hierover na de pauze geïnterviewd en gaan met elkaar en de zaal in gesprek.

Salon van de wijsbegeerte, vrijdag 10 januari 2019, 20.30 uur. Artishock, Steenhoffstraat 46a, Soest. Entree € 7,50 en € 6,- (Artishockleden) inclusief twee consumpties. Elke extra consumptie € 2,- Aanmelden: (035) 602 4951, inspreken kan ook.

(bron: artishock-soest)