Kandidaten VVD Soest - Soesterberg

De Soester VVD leden hebben in december tijdens een ledenvergadering de kandidatenlijst vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart a.s. De lijsttrekker voor deze verkiezingen was eind oktober al gekozen: huidig wethouder Liesa Van Aalst.

Naast haar maken nog 15 kandidaat-raadsleden deel uit van de complete lijst. Met bekende namen en verschillende nieuwe gezichten, zoals Anne Sterenberg op plaats 2, de Soester ondernemer Vincent van de Wardt op 6 en Joost Lobbes uit Soesterberg op 7. Daar tussen zien we de bekende gezichten van de huidige raadsleden René Corbeij (3), jongste raadslid Jasper van ’t Net (4) en Rik van Zutphen (5). De leden waren enthousiast over deze lijst met een mix van nieuwe en bekende gezichten, mannen en vrouwen, ervaring en nieuwe inbreng. Het weerspiegelt ook de vernieuwing die breder binnen de partij plaats vindt. Maar ook die van een duidelijke lokale binding en betrokkenheid.

Lijsttrekker Liesa Van Aalst: “ Ik ben trots op dit enthousiaste team dat aan de slag gaat voor Soest en Soesterberg. Een mooie combinatie van ervaring en jong talent, met verschillende achtergronden en leeftijden”.

1. Liesa van Aalst (lijsttrekker)

2. Anne Sterenberg

3. René Corbeij

4. Jasper van 't Net

5. Rik van Zutphen

6. Vincent van der Wardt

7. Joost Lobbes

8. Bob Canjels

9. Gert Egbers

10. Nicole van Rij

11. Mascha Ripperda

12. Pepijn Maas

13. Han van Bemmel

14. Reinier Bordewijk (lijstduwer)

15. Sietske van der Vijgh (lijstduwer)

16. Karel van Geet (lijstduwer)

Meer informatie over onze kandidaten vind je hier.